Ekopracownia 2023 dofinansowana ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w formie dotacji w kwocie 45 000,00 zł.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Zasady płatności za obiady
- Szczegóły
- Intendent
ZASADY PŁATNOŚCI ZA OBIADY
- Chęć korzystania z obiadów należy zgłosić poprzez wypełnianą deklarację i złożyć ją w sekretariacie szkoły.
- Każde dziecko korzystające z obiadów otrzymuje indywidualny nr konta, na które należy dokonywać wpłat, w tytule przelewu obowiązkowo podając „Wpłata za obiady/imię i nazwisko dziecka/klasa”.
- Kwota którą należy wpłacić w danym miesiącu widoczna będzie między 1 a 3 dniem każdego miesiąca w dzienniku elektronicznym, w zakładce NOWE OPŁATY – kwota do zapłaty.
- Koszt jednego obiadu wynosi 6,00 zł
- W przypadku rezygnacji z obiadów, fakt ten należy zgłosić poprzez wypełniony druk i złożyć go w sekretariacie szkoły do ostatniego dnia miesiąca, w którym uczeń korzysta z obiadów.
- Absencję dziecka na obiadach należy zgłaszać najpóźniej do godz. 8:00 w pierwszym dniu nieobecności pod numerem telefonu 56 462 26 57 lub osobiście w sekretariacie szkoły. Odliczenie będzie przysługiwało od trzeciego dnia nieobecności.
Deklaracja korzystania z obiadów
Oświadczenie o rezygnacji z obiadów
Miesiąc żywienia |
Data wpłaty |
Wrzesień |
09.09.2024 r. - 13.09.2024 r. |
Październik |
Do 25.09.2024 r. |
Listopad |
Do 25.10.2024 r. |
Grudzień |
Do 25.11.2024 r. |
Styczeń |
Do 25.12.2024 r. |
Luty |
Do 25.01.2025 r. |
Marzec |
Do 25.02.2025 r. |
Kwiecień |
Do 25.03.2025 r. |
Maj |
Do 25.04.2025 r. |
Czerwiec |
Do 25.05.2025 r. |